Jesenska rasprodaja je tu! Iskoristite popuste do -70%.

Opći uvjeti i odredbe

OPĆI UVJETI I ODREDBE

Ovi se opći uvjeti (u daljnjem tekstu „Uvjeti i odredbe“) primjenjuju na ugovore sklopljene putem internetske trgovine VUCH koja se nalazi na web sučelju https://www.vuch.hr/ (u daljnjem tekstu „Web sučelje“) između


naše tvrtke


Vuch s.r.o., Lukavička 26, 538 21 Lukavice,

Registracijski broj: 04522150,

OIB: CZ04522150


Registriran u Trgovačkom registru koji vodi Regionalni sud u Hradec Králové, Section C, Index 36028


Poštanska adresa: Lukavička 26, 538 21 Lukavice

Adresa poduzeća: Národní 38, 110 00 Praha; VUCH STORE - EUROVEA II, Pribinova 8, Bratislava 811 09

Kontakt e-mail: info@vuch.hr


kao prodavačem

i vama kao kupcu


1. UVODNE ODREDBE

1.1 Sažetak sadržaja uvjeta i odredbi

Ugovorom o kupnji obvezujemo se da ćemo vam dostaviti robu navedenu u narudžbi, a vi se obvezujete preuzeti robu i platili nam nabavnu cijenu navedenu u narudžbi. Da biste zaključili ugovor, potrebno je poslati narudžbu i da je narudžba prihvaćena sa naše strane (prema članku 2). Podaci o cijenama mogu se naći u članku 3. Mogući načini plaćanja i isporuke mogu se naći u člancima 4. i 5. Informacije o mogućnosti odustajanja od ugovora nakon primitka robe nalaze se u članku 6. Prigovori su regulirani našim Postupkom za prigovore.

1.2 Je li ovo potrošački ugovor?

Potrošački ugovor je ako ste potrošač, što znači da ako ste fizička osoba i kupujete robu izvan opsega vašeg poslovanja ili izvan opsega neovisnog obavljanja vaše profesije. U suprotnom, to nije potrošački ugovor i niste zaštićeni zaštitom potrošača u skladu sa zakonom i ovim uvjetima.

1.3 Što upravlja naša prava i obaveze?

Naš pravni odnos uređen je prije svega ugovorom, koji uključuje sljedeće dokumente:

  • ovi uvjeti i odredbe, koji definiraju naša međusobna prava i obveze;
  • Postupak prigovora, koji ćemo slijedit tijekom postupka reklamacije robe;
  • Politika privatnosti , koja uređuje zaštitu vaših osobnih podataka;
  • uvjeti i upute dane na web sučelju, posebno prilikom sklapanja ugovora;
  • vaša narudžba i njezino prihvaćanje s naše strane;

U pitanjima koja nisu regulirana ugovorom, međusobna prava i obveze uređuje češki zakon, posebno sljedeći zakonski propisi:

  • Zakon br. 89/2012 Coll., Građanski zakonik, kako je izmijenjen i dopunjen (u daljnjem tekstu “ Građanski zakonik“);
  • Zakon br. 634/1992 Coll., o zaštiti potrošača, kako je izmijenjen i dopunjen (samo ako ste potrošač).

Ako se vaše prebivalište ili sjedište nalazi izvan teritorija Češke, ili ako naš pravni odnos sadrži neki drugi međunarodni element, slažete se da naš odnos uređuje češki zakon . Ako ste potrošač i zakon države u kojoj prebivate pruža višu razinu zaštite potrošača od češkog zakona, tada vam je zajamčena viša stupanj zaštite u pravnim odnosima.

1.4 Kako osiguravate svoju potvrdu s našim uvjetima i odredbama?

Slanjem svoje narudžbe i potvrdom na web sučelju, potvrđujete da ste pročitali i prihvatili ove uvjete.

1.5 Što biste još trebali znati o uvjetima i odredbama?

U slučaju da je (ili postane) bilo koja odredba ovih uvjeta nevaljana, nedjelotvorna ili neprimjenjiva, umjesto nje će se primijeniti odredba koja joj najviše nalikuje. To ne utječe na valjanost ostalih odredbi.

Tekst odredbi i uvjeta možemo izmijeniti ili dopuniti. Vaša se prava i obveze uvijek uređuju s obzirom na odredbe i uvjete pod kojima su nastali. Odredbe i uvjeti mogu se mijenjati ili dopunjavati samo u pisanom obliku.

2. KUPOPRODAJNI UGOVOR

2.1 Kako sklapamo kupoprodajni ugovor?

Da bismo zaključili ugovor, potrebno je poslati narudžbu u skladu s ovim uvjetima i narudžba mora biti prihvaćena s naše strane. Napominjemo da je predstavljanje robe na našem web sučelju informativne naravi i nije naš prijedlog za sklapanje ugovora u skladu članka 1732. stavka. 2. Građanskog zakonika.

2.2 Kako izvršiti narudžbu?

Narudžbu možete izvršiti putem našeg web sučelja (ispunjavanjem obrasca) ili na bilo koji drugi način koji dopuštamo u skladu s trenutnim informacijama navedenim na web sučelju. Narudžba mora sadržavati sve podatke propisane u obrascu.

Prije obavezujućeg slanja narudžbe ćete biti obaviješteni o rekapitulaciji narudžbe, uključujući konačnu cijenu (svi porezi, carine i naknade). U sklopu rekapitulacije imate posljednju priliku za promjenu unesenih podataka.

Obvezujuću narudžbu predajete pritiskom na gumb "POŠALJI NARUDŽBU". Podatke navedene u obvezujućem nalogu smatramo točnim i potpunim . O svim promjenama nas obavijestite telefonom ili e-poštom.

2.3 Možete li otkazati ili promijeniti već poslanu narudžbu?

Narudžbu koju još nismo primili možete otkazati ili promijeniti telefonom ili e-poštom. Sve narudžbe koje smo primili smatraju se obvezujuće. Kasna otkazivanja ili promjene vaše narudžbe moguća su samo ako su provjerene i dogovorene sa nama. U slučaju otkazivanja narudžbe koja se ne može povući u u skladu s ugovorom (detaljnije u članku 6.), imamo pravo na naknadu troškova.

2.4 Kako saznati da smo zaprimili narudžbu i kada je ugovor zaključen?

Obavijestit ćemo vas o primitku narudžbe. Podaci o primitku narudžbe šalju se automatski i ne mora značiti prihvaćanje narudžbe (osim ako je to izričito navedeno u poruci).

Kupoprodajni ugovor se zaključuje kad primite narudžbu koja se šalje putem adrese e-pošte koju ste naveli u narudžbi . Ako narudžba ne bude prihvaćena, ugovor se zaključuje onog trenutka kada preuzmete naručenu robu.

2.5 Imate li mogućnost dobiti ugovor u pisanom obliku?

Cjelokupan ugovor, zajedno sa svim dokumentima, poslat će vam se potvrdnom e-poštom ili, na vaš zahtjev, tiskanom poštom. Prilikom slanja poštom, možemo zatražiti da nadoknadite troškove.

Dokumenti koji čine ugovor arhiviraju se u elektroničkom obliku. Ugovor nije dostupan trećim osobama.

3. CIJENA

3.1 Može li se cijena navedena na web sučelju promijeniti?

U slučaju da cijena robe navedena na web sučelju ili tijekom postupka naručivanja više nije aktualna, o promjenama ćemo vas odmah obavijestiti. Međutim, na primljene narudžbe ne utječu promjene cijena koje su se dogodile između slanja narudžbe i njenog prihvaćanja s naše strane.

U slučaju očite tehničke pogreške s naše strane prilikom navođenja cijene robe na web sučelju ili tijekom narudžbe, nismo dužni dostaviti vam robu po ovoj očito netočnoj cijeni.

3.2 Je li moguće kombinirati različite vrste popusta od cijene robe?

Popust na cijenu robe ne može se međusobno kombinirati, osim ako na web sučelju nije izričito navedeno.

4. UVJETI PLAĆANJA

4.1 Koje načine plaćanja prihvaćamo?

Kupnju možete platiti na sljedeće načine:

  • u gotovini: prilikom dostave ili osobno po primitku robe;
  • online plaćanje karticom – prije isporuke
  • uplata na naš bankovni račun - prije isporuke (daljnje upute bit će navedene u potvrdi narudžbe).

Ostali načini plaćanja i moguće provizije, navedeni su na web sučelju.

4.2 Kada treba izvršiti plaćanje?

U slučaju plaćanja gotovinom, cijena se plaća po primitku robe. U slučaju bezgotovinskog plaćanja prije isporuke robe, cijena se mora platiti u roku od pet dana od isporuke narudžbe. Vaša obveza plaćanja cijene ispunjena je u trenutku kada se odgovarajući iznos proknjiži na naš bankovni račun. Ako uplatu ne primimo u roku, pridržavamo se prava odustajanja od ugovora.

4.3 Možemo li zatražiti polog ili plaćanje unaprijed?

Napominjemo, da sukladno stavku 2119. st. 1. Građanskog zakonika imamo pravo zahtijevati da platite punu cijenu robe (ili polog) prije slanja ili predaje robe.

4.4 Kako izdajemo potvrde povezane s elektronskom evidencijom prodaje i poreznim dokumentima?

Potvrđivanjem ovih uvjeta dajete nam pristanak za izdavanje potvrde u skladu sa Zakonom br. 112/2016 Coll., o registraciji prodaje, kako je izmijenjena i porezna isprava u elektronskom obliku.

5. UVJETI DOSTAVE

5.1 Kako isporučujemo robu?

Načini dostave robe, uključujući troškove isporuke robe, navedeni su na web sučelju. U narudžbi možete odabrati određeni način isporuke robe.

U narudžbi će uvijek biti navedena konačna cijena, koja već uključuje troškove odabranog načina isporuke.

5.2 Kada možete očekivati isporuku robe?

Rok isporuke robe uvijek ovisi o njezinoj dostupnosti te o odabranom načinu prijevoza i plaćanja. Međutim, napominjemo da ne možemo utjecati na vrijeme isporuke robe od strane vanjskih prijevoznika. U slučaju problema vezanih uz rok isporuke nas obavijestite i riješit ćemo situaciju s prijevoznikom.

Robu koja je na zalihi obično isporučujemo prijevozniku u roku od dva radna dana nakon primitka vaše narudžbe (prilikom slanja robe pouzećem ili u slučaju osobnog preuzimanja) ili nakon primitka uplate na naš račun.

Roba koja nije na zalihi otprema se u najkraćem mogućem roku. Obavijestit ćemo vas o točnom datumu.

Dostava robe prema ovim uredbama i uvjetima znači trenutak kada vam je roba isporučena. Ako nerazumno odbijete preuzeti robu, ta se činjenica ne smatra kršenjem obveze isporuke robe nas, niti vašim odustajanjem od ugovora.

Vlasništvo nad robom stječete plaćanjem pune prodajne cijene.

5.3 Kako postupiti prilikom preuzimanja robe?

Pri primitku robe provjerite cjelovitost ambalaže robe . Ako utvrdite ikakve nedostatke, odmah obavijestite prijevoznika i nas. Ne prihvaćanje pošiljke s oštećenom ambalažom se ne smatra nerazumnim odbijanjem robe.

U trenutku preuzimanja robe (ili trenutka kada ste bili dužni preuzeti robu, ali suprotno ugovoru to niste učinili), odgovornost za slučajno uništavanje, oštećenje ili gubitak robe odmah prelazi na vas.

5.4 Što će se dogoditi ako ne preuzmete robu?

Ako je iz vašeg razloga potrebno robu isporučiti više puta ili na način koji nije dogovoren, dužni ste platiti troškove povezane s takvom dostavom..

U slučaju da robu ne preuzmete bez razloga, imamo pravo na naknadu troškova povezanih s isporukom robe i njezinim skladištenjem , kao i ostale troškove nastale uslijed neprihvaćanja robe.

U slučaju plaćanja u gotovini prilikom slanja robe pozećem ili osobnog preuzimanja, također imamo pravo odustati od ugovora. Međutim, ako ste već platili kupoprodajnu cijenu (u slučaju plaćanja prije isporuke robe), u skladu s člankom 2126 Građanskog zakonika, imamo pravo nastaviti s prodajom robe.

6. POVLAČENJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA

6.1 Kako možete odustati od ugovora?

Kao potrošač možete odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u roku od 30 dana od primitka robe ; ako je isporuka podijeljena na nekoliko dijelova, od datuma primitka posljednje isporuke. Preporučujemo da na našu adresu zajedno s robom pošaljete obavijest o odustajanju od kupoprodajnog ugovora ili nas obavijestite e-poštom i odmah pošaljite robu na našu adresu za dostavu. Prilikom odustajanja od ugovora moguće je koristiti uzorak obrazca.

6.2 Koje su posljedice odustajanja od ugovora?

Povlačenjem ugovora se ugovor otkazuje od početka i tretira se kao da nije sklopljen.

Ako je poklon dostavljen zajedno s robom, darilni ugovor prestaje vrijediti otkazivanjem bilo koje strane od ugovora. Poklon nam pošaljite zajedno s vraćenom robom.

6.3 Kako nam vraćate robu?

Robu ste nam dužni vratiti u roku od 14 dana od odustajanja od ugovora na našu adresu za dostavu, u bilo koju našu trgovinu ili na adresu našeg sjedišta. Ne šaljite pošiljki uz plaćanje pouzećem ; jer nismo dužni preutimati tih pošiljki.

Preporučujemo da uz vraćenu robu priložite:

  • kopiju otpremnice i računa (ako su izdani) ili drugi dokument koji dokazuje kupnju robe;
  • pisanu izjavu o odustajanju od ugovora (ispunite naš službeni obrazac ili na neki drugi način) i preferirani način povrata novca.

Nepodnošenje bilo kojeg od gore navedenih dokumenata ne sprečava pozitivan ishod vašeg odustajanja od ugovora pod zakonskim uvjetima.

6.4 Kada ćete dobiti novac natrag?

Sva primljena sredstva vratit ćemo vam u roku od 14 dana od odustajanja od ugovora. Međutim, imajte na umu da vam ne moramo vratiti novac prije nego što nam vratite robu ili ako možete dokazati da ste nam poslali robu.

Osim kupoprodajne cijene, imate pravo i na povrat troškova isporuke robe. Međutim, ako ste odabrali način dostave koji nije najjeftiniji način isporuke koji nudimo, vratit ćemo troškove isporuke robe samo u iznosu koji odgovara najjeftinijem načinu isporuke..

Novac ćemo vam vratiti na isti način na koji smo ga dobili od vas (osim ako nam u roku od deset dana od odustajanja od ugovora ne kažete drugačije i nećete imati dodatnih troškova uzrokovanih ovom promjenom) ili na način na koji to zatražite.

Troškove povezane slanjem vraćene robe na našu adresu snosite vi, čak i ako se roba ne može vratiti redovnom poštom zbog svoje prirode.

6.5 Što ako je vraćena roba oštećena?

Prilikom otpreme pakirajte robu u odgovarajuću ambalažu tako da se ne ošteti ili uništi.

Ako utvrdimo da je roba koju ste vratili oštećena, istrošena, prljava ili djelomično korištena, od vas imamo pravo na naknadu štete.

6.6 Kada nije moguće odustati od ugovora?

Sukladno članku 1837. Građanskog zakonika, sljedeći se ugovori ne mogu povući:

  • prilikom isporuke robe izrađene prema vašim specifičnim zahtjevima ili za vas osobno;
  • u slučaju isporuke pokvarljive robe i robe koja je nakon isporuke nepovratno pomiješana s drugom robom;
  • prilikom dostave robe u zatvorenoj ambalaži koju ste uklonili iz ambalaže i iz higijenskih razloga više se ne može vratiti.
6.7 Kada se možemo povući iz kupoprodajnog ugovora?

Zadržavamo pravo na odustajanje od ugovora u sljedećim slučajevima:

  • nismo dobili otkupnu cijenu od vas do dospijeća ili robu niste preuzeli;
  • robu iz objektivnih razloga (uglavnom zato što se roba više ne proizvodi, dobavljač je prestao isporučivati u Češku, itd.) nije moguće isporučiti pod izvornim uvjetima;
  • izvedba postaje objektivno nemoguća ili nezakonita.

U slučaju da se dogodi bilo koja od gore navedenih činjenica, odmah ćemo vas obavijestiti o odustajanju od ugovora.

Ako ste već platili cijelu ili dio otkupne cijene, bezgotovinski ćemo vam vratiti primljeni iznos na račun koji ste nam u tu svrhu naveli ili s kojeg ste izvršili uplatu.

7. PRAVA IZ NEISPRAVNE IZVEDBE

7.1 Vaša prava iz neispravne izvedbe

Vaša prava iz neispravne izvedbe uređena su odgovarajućim općenito obvezujućim pravnim propisima (posebno: odredbama § 1914. do 1925., § 2099. do 2117. i, ako ste potrošač, §. 2158. do 2174. Građanskog zakonika). Tijekom ostvarivanja prava koja proizlaze iz neispravne izvedbe, postupat ćemo u skladu s našim Postupkom za prigovore.

8. DODATNE INFORMACIJE POTROŠAČIMA

8.1 Koje ovlasti imamo za obavljanje svojih aktivnosti?

Temeljem trgovačke dozvole ovlašteni smo prodavati robu. Za našu djelatnost nije potrebna nikakva druga dozvola.

8.2 Kako rješavamo prigovore?

Sve prigovore rješavamo putem naše kontakt e-pošte. Također možete kontaktirati nadležni ured za izdavanje dozvola za trgovinu ili češkoj upravi za trgovinsku inspekciju.

8.3 Koja su vaša prava kada se dogodi potrošački spor?

Ako ste potrošač i između nas nastane spor prema ugovoru koji ne možemo izravno riješiti, imate pravo uputiti spor češkoj upravi za trgovinsku inspekciju (adresa: Uprava češke trgovinske inspekcije, Središnji inspektorat - Odjel ADR, Štěpánská 15, 120 00 Prag 2, web sučelje: www.coi.czwww.adr.coi.cz; elektronički kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) ili na Udruženju čeških potrošača (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, web sučelje: www.konzument.cz, elektronički kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za izvansudsku nagodbu potrošačkog spora. Ovo pravo možete primijeniti najkasnije u roku od jedne godine od dana kada ste prvi put primijenili pravo koje je predmet ovog potrošačkog spora.

Internetski sustav koji je uspostavila Europska komisija možete koristiti za prigovor u vezi s robom ili uslugom koju ste kupili od nas, i za traženje tijela za alternativno rješavanje sporova. http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

9. REGISTRACIJA NA WEB SUČELJU

9.1 Kako se možete registrirati na web sučelju?

Korisnički račun stvara se registracijom putem obrasca za registraciju na web sučelju. Pojedinosti korisničkog računa trebaju biti povjerljive. Ne odgovaramo za zlouporabu korisničkog računa od strane treće strane.

Podaci pruženi tijekom registracije moraju biti istiniti i potpuni. U slučaju da su korištene lažne ili nepotpune informacije, račun se može otkazati bez naknade . U slučaju promjene vaših podataka, preporučujemo vam da ih odmah uredite na svom korisničkom računu.

9.2 Čemu služi korisnički račun?

Putem korisničkog računa možete naručiti robu, pratiti narudžbe i upravljati svojim korisničkim računom. Sve dodatne funkcije korisničkog računa navedene su i objašnjene na web sučelju.

9.3 Kada možemo otkazati vaš korisnički račun?

Ako vaš račun krši dobar moral, mjerodavni zakon ili ove uvjete i odredbe, imamo pravo otkazati vaš račun bez naknade.

10. ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA, ODGOVORNOST I KORIŠTENJE WEB-SUČELJA

10.1 Je li sadržaj web stranice zaštićen autorskim pravima?

Sadržaj web stranica smještenih na web sučelju (tekst, uključujući uvjete i odredbe, fotografije, slike, logotipe, softver i drugo) je zaštićen našim autorskim pravima ili pravima drugih. Sadržaj ne možete mijenjati, kopirati, reproducirati, distribuirati ili koristiti u bilo koju svrhu bez našeg pristanka ili pristanka nositelja autorskih prava. Zabranjen je besplatan ili plaćeni pristup i distribucija fotografija i tekstova u web sučelju.

Imena i oznake proizvoda, robe, usluga, tvrtki i korporacija mogu biti registrirani zaštitni znakovi njihovih vlasnika.

10.2 Odgovornost i uporaba web sučelja

Ne odgovaramo za pogreške uzrokovane intervencijama trećih strana u web sučelju ili upotrebom koja je suprotna njegovoj svrsi. Prilikom upotrebe web sučelja, ne smijete koristiti postupke koji bi mogli ometati rad sustava ili nerazumno opteretiti sustav.

Ako sudjelujete u bilo kakvom nezakonitom ili neetičnom ponašanju tijekom korištenja web sučelja, možemo vam ograničiti, suspendirati ili ukinuti pristup web sučelju bez ikakve naknade. U ovom slučaju, dužni ste nam u cijelosti nadoknaditi štetu koja je očito prouzročena vašim postupcima prema ovom stavku.

Imajte na umu da kada pristupite nekim vezama na web sučelju, možete napustiti web sučelje i biti preusmjereni na web stranice trećih strana.

Ovi uvjeti poslovanja su pravno obvezujući i stupaju na snagu od 23.03.2020.
Izaberite svoju zemlju