Prijavite se i počnite uživati u svim pogodnostima.
Nemate proizvoda u košarici.
Ova Pravila za prigovore reguliraju način i uvjete za prijavljivanje nedostataka na proizvodima kupljenim putem internetske trgovine VUCH od naše tvrtke
Vuch s.r.o., sa sjedištem Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim,
M.BR.: 04522150,
OIB: CZ04522150
upisan u Trgovački registar koji vodi Regionalni sud u Hradec Králové, section C, insert 36028
Poštanska adresa: Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim
Telefon: +385 1800 0293
E-mail: info@vuch.hr
Kao prodavač, odgovorni smo za to da vam je isporučen proizvod koji ste naručili i da proizvod nema nedostatke po primitku. Odnosno, proizvod po primitku posebno:
Također smo odgovorni za osiguravanje da se ovi nedostaci ne pojave tijekom jamstvenog razdoblja. Ako niste potrošač, neće vam biti osiguran zakonski rok jamstva prema članku 2.
Potrošačima ne pružamo nikakvo jamstvo kvalitete nakon zakonskog jamstvenog razdoblja.
Ako ste poduzeće, prava koja proizlaze iz neispravnih performansi temelje se samo na nedostatku koji je proizvod imao kada je prošao rizik od oštećenja proizvoda, čak i ako se očituje kasnije. U slučaju pogreške, ovisno o kršenju bilo koje od naših obveza, u takvom slučaju imate pravo na neispravnu izvedbu.
Razlika u nijansama boja u stvarnosti i na elektroničkim uređajima za prikaz ne može se smatrati nedostatkom proizvoda. Ako proizvodi ne odgovaraju vašoj ideji i ako ste potrošač, imate pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana od primitka proizvoda u skladu s člankom 7. Općih uvjeta.
Ako ste potrošač i nedostatak proizvoda postane očit unutar šest mjeseci od primitka, proizvod se smatra neispravnim u trenutku primitka.
2.ŠTO JE GARANCIJSKO RAZDOBLJE?
Za neiskorišteni potrošački proizvod dvadeset i četiri mjeseca od primitka proizvoda, osim ako je dulji rok jamstva naveden u web sučelju, u dokumentima priloženim uz proizvod ili u oglasu.
Ako je na proizvodu naznačen datum minimalne trajnosti, ili u slučaju pokvarljivog predmeta, navedeno je razdoblje za koje se predmet može koristiti, jamstveno razdoblje traje do tog datuma.
Prihvaćate da u slučaju da je proizvod zamijenjen ili popravljen, za novi proizvod, zamijenjeni dijelovi i rezervni dijelovi ne istječu novo jamstveno razdoblje. Međutim, u takvom se slučaju jamstveno razdoblje produžuje za razdoblje tijekom kojeg niste mogli koristiti proizvod s nedostatkom, tj. posebno do razdoblja tijekom kojeg je proizvod na popravku.
3.KOJA PRAVA IMATE U SLUČAJU NEISPRAVNE IZVEDBE?
Vaša prava na nedostatke uređena su Građanskim zakonikom § 2099 do 2117 ako ste potrošač, i § 2165 do 2174.
1.Ako ste potrošač ili poduzeće:
U slučaju da je nedostatak proizvoda postojao ili se smatra da je već postojao po primitku proizvoda, imate pravo na sljedeća prava iz neispravne izvedbe.
Ako je kvar na proizvodu značajno kršenje ugovora, imate sljedeća prava u pogledu neispravnosti:
U slučaju materijalnog kršenja ugovora, ako nam se prijavi nedostatak ili bez nepotrebnog odgađanja nakon obavijesti o nedostatku, obavijestite nas u slučaju neispravne izvedbe. Napominjemo da ćete, ako to ne učinite, biti odgovorni samo za prava koja su vaša u slučaju nematerijalnog kršenja ugovora. Vaš odabir možete promijeniti samo u dogovoru s nama
Ako ne otklonimo kvar na proizvodu u razumnom roku, možete zatražiti razumni popust od kupoprodajne cijene umjesto uklanjanja kvara ili možete odustati od ugovora
Ako je kvar na proizvodu manje kršenje ugovora, možete zatražiti:
Ako na vrijeme ne otklonimo kvar na proizvodu ili odbijemo otkloniti kvar, možete zatražiti popust na kupovnu cijenu ili odustati od ugovora. Napravljeni izbor može se samo promijeniti nakon dogovora s nama.
Svjesni ste da dok ne ostvarite svoje pravo na popust na kupoprodajnu cijenu ili odustanete od ugovora, imamo pravo isporučiti proizvod koji nedostaje ili ukloniti pravni nedostatak (posebno za dostavu dokumenata koji nedostaju).
Zamjena proizvoda ili povlačenje iz ugovora ne može se zatražiti ako predmet ne možete vratiti u stanju u kojem ste ga dobili:
Ako se kvar potrošačke robe dogodi u jamstvenom roku od dvadeset i četiri mjeseca nakon primitka robe (za rabljenu robu dvanaest mjeseci nakon primitka robe), pripadaju vam sljedeća prava u slučaju neispravne izvedbe:
Pravo na zamjenu robe ne pripada vam ako je samo dio (dio) robe neispravan. Ako tijekom žalbenog postupka zaključimo da je samo dio robe neispravan, zamijenit ćemo ovu komponentu.
Ne možete zatražiti zamjenu robe za robu koja se koristi ili prodaje po nižoj cijeni. Umjesto toga, možete zatražiti popust na kupovnu cijenu.
Uvjet za zamjenu robe ili povrat novca (povlačenje) je da proizvod vratite u stanju u kojem ste ga dobili. Iznimke su kada:
4.KADA SE NE MOŽE OSTVARITI VAŠA PRAVA DO NEISPRAVNE IZVEDBE?
Prava koja proizlaze iz neispravne izvedbe ne pripadaju vam ako:
Nadalje, jamstvo i zahtjevi za nedostatke ne odnose se na:
5.ŠTO ČINITI PRILIKOM PRIGOVORA?
Podnesite zahtjev kod naše tvrtke (ili osobe koja je navedena kao osoba za popravak u potvrdi trajanja prava iz neispravnosti - jamstveni list) bez nepotrebnog odgađanja od otkrivanja nedostatka. U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, prihvaćamo žalbe potrošača:
Preporučujemo da kontaktirate naše zaposlenike kako biste što prije riješili prigovor.
Za tvrtke i obradu prigovora što je prije moguće, preporučujemo da kontaktirate sjedište tvrtke.
Preporučeni prigovor:
Nepoštivanje bilo kojeg od gore navedenih koraka ili nakon podnošenja bilo kojeg od gore navedenih dokumenata neće spriječiti pozitivno tretiranje prigovora pod zakonskim uvjetima.
Trenutak prigovora je trenutak kada smo obaviješteni o događaju.
O primljenom prigovoru odlučujemo odmah, u složenim slučajevima u roku od tri radna dana. Ovo razdoblje ne uključuje razdoblje koje odgovara vrsti proizvoda ili usluge potrebne za ispravljanje kvara. Prigovori, uključujući moguće uklanjanje pogreške, podnijet će se bez nepotrebnog odgađanja najkasnije u roku od 30 dana od datuma zahtjeva, osim ako se ne dogovorimo na dulje razdoblje.
Ako odaberete pravo koje vam iz objektivnih razloga ne može biti dodijeljeno (posebno zbog nepopravljivih pogrešaka ili prilikom pripreme zamjene robe koja nije moguća), odmah ćemo vas kontaktirati. U tom slučaju možete odabrati drugo pravo u skladu s ovom odredbom o prigovoru
Tijekom prigovora dat ćemo vam pisanu potvrdu kada ste iskoristili svoje pravo, koji je sadržaj prigovora i koji način rješavanja prigovora trebate; i dalje (nakon obrade prigovora) izdati ćemo vam potvrdu o datumu i načinu rješavanja prigovora, uključujući potvrdu popravka i trajanja prigovora ili pismeno obrazloženje za odbijanje prigovora
U skladu s Građanskim zakonikom, imate pravo na naknadu troškova nastalih pri podnošenju prigovora na proizvod. Imajte na umu da svoje pravo na naknadu tih troškova morate ostvariti u roku od mjesec dana od isteka razdoblja u kojem je došlo do pogreške.
Ova Pravila prigovora vrijede odod 08.06. 2020.