POVRATI I PRIGOVORI

Adrese za povrate u svim zemljama dostupne su ovdje.

POVRAT ILI ZAMJENA ROBE

Ako vam roba ne odgovara ili vam se ne sviđa, možete je jednostavno vratiti ili zamijeniti u roku od 30 dana od dana primitka robe.

Pošaljite je zapakiranu u odgovarajuću ambalažu kako se ne bi oštetila, na našu adresu Packeta International s.r.o – HR post, Vuch s.r.o., Stancija Kaligari 3, Žbandaj, 52440 Poreč zajedno s popunjenim obrascem (Povrat ili zamjena robe) kao preporučeni paket. Paket nemojte slati uz plaćanje pouzećem; na taj način ga nismo dužni prihvatiti.

Na obrascu obavezno naznačite želite li robu vratiti ili zamijenitii . U slučaju povrata novca, obavezno napišite IBAN broj kako bismo znali gdje ćemo vratiti uplatu. Uplata se može zadržati i kao kredit za sljedeću kupnju. Odmah ćemo vam poslati kod koji možete koristiti u bilo kojem trenutku u našoj e-trgovini.

Vaš zahtjev bit će obrađen u najkraćem mogućem roku, najkasnije u roku od 30 dana od dana kada smo robu zaprimili natrag.

 

Obrazac za povrat ili zamjenu:

 

 ZAMJENA ILI POVRAT ROBE.pdf

 

 

Cjelovit tekst uvjeta za odustajanje od ugovora možete pronaći u našim općim uvjetima. ovdje.

PRIGOVOR

Jako nam je žao ako je naša roba stigla oštećena. U tom slučaju možete podnijeti prigovor. Učinite to što je prije moguće bez nepotrebnog odgađanja.

Pošaljite ga na našu adresu Packeta International s.r.o – HR post, Vuch s.r.o.,Stancija Kaligari 3,Žbandaj, 52440 Poreč zajedno s ispunjenim obrascem za prigovor i kopijom porezne isprave (računa). Zapakirajte potrebnu robu u odgovarajuću ambalažu kako se ne bi oštetila. U obrascu za prigovor ne zaboravite navesti koje rješenje predlažete (popravak, zamjena, povrat novca).

Prigovori, uključujući uklanjanje pogrešaka, rješavat će se bez nepotrebnog odgađanja najkasnije u roku od 30 dana od dana prigovora . Obavijestit ćemo vas o odluci o načinu na koji ćemo postupati po prigovoru najkasnije tri dana nakon primitka..

Nakon rješavanja prigovora, poslat ćemo vam potvrdu o datumu i načinu rješenja.

U slučaju odobrenog prigovora, novo jamstveno razdoblje ne istječe. Međutim, može se produžiti sve dok je roba na popravku.

 

Postupak prigovora:

 

PRIGOVOR.pdf

 

Naš pravni odnos uređen je Pravilnikom o prigovorima, kojeg ćemo se pridržavati prilikom prihvaćanja robe.

 

Postoji li još nešto nejasno? S radošću ćemo vam pomoći! Pišite nam na info@vuch.hr.

 

VUCH PAKETNO OSIGURANJE

Uz naše Vuch paketno osiguranje ne morate brinuti o dugoročnom rješenju gubitka ili oštećenja paketa! Ako vam se izgubi cijela pošiljka, stvar ćemo riješiti kod prijevoznika. Ako je naručena roba oštećena, kurir dostavne službe preuzima je sljedeći radni dan.

U oba slučaja poslat ćemo vam novi cjeloviti proizvod čim kontaktirate našu korisničku podršku i ne morate se brinuti ni za što drugo (samo ako roba više nije dostupna, u tom ćemo vas slučaju osobno kontaktirati i zajedno riješiti).


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.