Često postavljana pitanja

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Imamo odgovor na svako vaše pitanje!
KADA ĆU DOBITI SVOJ PAKET?

Već plaćene narudžbe i narudžbe sa pouzećem šalju se sljedeći radni dan od dana zaprimanja narudžbe. Datum dostave ovisi o dostavnoj službi koju odaberete. Vaš novi Vuch proizvod obično se isporučuje u roku od 4 radna dana.

MOGU LI KUPITI ARTIKLE IZRAVNO U TRGOVINI?

Vuch trenutno ima fizičke trgovine u Pragu i Bratislavi. U ovim trgovinama možete kupiti robu i bez narudžbe i odmah uzeti svoj komad iz snova. U Hrvatskoj trenutno nema fizičke trgovine.

Kako smo otvoreni:

Prag: Pon-Ned 10-20h
Bratislava Pon-Ned 10-21h

ŠTO AKO ODABRANI VUCH KOMAD NIJE NA ZALIHI?

Postavite Nadzornika za odabrani proizvod koji nedostaje. Kada proizvod bude ponovo na zalihi, primit ćete obavijest putem e-maila.

KAKO MOGU PLATITI PAKET?

U online trgovini:
  • Virmanom - robu šaljemo sljedeći dan nakon primitka uplate za narudžbu.
  • Online plaćanje karticom - robu šaljemo sljedeći radni dan.
  • Plaćanje online - robu šaljemo sljedeći radni dan.
  • Plaćanje pouzećem - robu šaljemo sljedeći radni dan.

DA LI JE MOGUĆE OSIGURATI PAKET?

Naravno! Osiguranje dostave je velika prednost. Ako se paket izgubi ili ošteti, izbjegavate dugotrajno rješavanje.

Ako se vaša pošiljka izgubi, sami ćemo riješiti problem s dostavnom službom. Ukoliko je naručena roba oštećena, odmah ćemo Vam poslati naljepnicu za povrat paketa ili dostavnu  službu direktno na vašu adresu.
 
U oba slučaja, poslat ćemo vam novi komad odmah nakon kontaktiranja naše korisničke podrške, a vi ne morate brinuti ni o čemu drugom. Ukoliko robe više nema na skladištu, obavijestit ćemo vas i zajedno riješiti situaciju.

KOJE VRSTE PAKIRANJA NUDIMO?

Sve pakete šaljemo u klasičnom poklon-pakiranju. Svoju novu Vušku dobit ćeš zapakiranu u svilenom papiru i tiskanoj kutiji s mašnom. Kutija će stići do tebe u zaštitnom plastičnom omotu.

KAKO ODABRATI PRAVU VELIČINU OBUĆE?

Za svaki par ispod opisa proizvoda pronaći ćeš tablicu veličina. Uz europske veličine dostupne su i britanske i američke oznake. U posljednjem stupcu, označenom kao “CM”, navedena je duljina uloška koju možeš izmjeriti kod kuće.

 

KAKO SE BRINUTI O VUCH PROIZVODIMA?

Sve potrebne informacije uvijek možeš pronaći uz konkretan proizvod ili na stranici Materijali i održavanje.

KAKO SU NAVEDENI PARAMETRI PROIZVODA?

Parametre svih proizvoda navodimo redoslijedom: visina × duljina × dubina.

KAKO ZNAM DA SAM PLATIO NARUDŽBU?

Dovoljno je da baciš pogled u svoj internet bankarstvo ili na mail, gdje ti šaljemo info da je tvoja narudžba plaćena.

ŠTO AKO NAPRAVIM NARUDŽBU, ALI ZABORAVIM ISKORISTITI VAŠU PROMOCIJU?

ŠTO AKO NAPRAVIM NARUDŽBU, ALI ZABORAVIM ISKORISTITI VAŠU PROMOCIJU?
Ako shvatiš da imamo neku promotivnu akciju i želiš je naknadno primijeniti na svoju narudžbu, javi nam se na info@vuch.hr. Popust se ne može primijeniti retroaktivno ako narudžba nije napravljena za vrijeme trajanja akcije.

ŽELIM ZADRŽATI NARUDŽBU. KAKO?

Ako želiš iskoristiti ovu opciju, piši nam na info@vuch.hr, kontaktiraj korisničku podršku ili napiši to u napomenu uz narudžbu. Slanje narudžbe možemo odgoditi najviše tjedan dana.

GDJE MOGU RIJEŠITI NEJASNOĆE S DOSTAVLJAČEM?

Ako imaš bilo kakav problem s dostavljačem – oštećenje, nedostavu paketa ili nešto slično – najbolje je da se obratiš direktno nama i mi ćemo sve srediti s dostavljačem.

ŠTO ZNAČE POJEDINI STATUSI NARUDŽBE?

Sve statuse svoje narudžbe možeš pratiti na svom korisničkom računu na webu.

  • Neobrađeno – status nakon primitka narudžbe, dobit ćeš potvrdu e-mailom

  • Zaprimljeno – počinjemo obrađivati tvoju narudžbu kako bi što prije stigla

  • Na čekanju – čekamo artikl za tebe ili je došlo do kašnjenja u isporuci, javimo ti sve mailom

  • Spremno – narudžba čeka da je preuzme dostavljač

  • Otpremljeno – narudžba putuje prema tebi i o tome te obavijestimo e-mailom

ŽELIM KUPITI POKLON

ŠTO AKO PROMAŠIM S POKLONOM?

Ne brini. Imate 30 dana da iz online trgovine vratite neoštećenu i nekorištenu robu u originalnom pakiranju. Kliknite na stranicu Povrati i reklamacije za više informacija.

MOGU LI DOBITI VUŠKU U POKLON-PAKIRANJU?

Brigu o pakiranju poklona možeš zaboraviti. Sve Vuške pakiramo u prekrasne poklon-kutije. Paket s poklonom možeš odmah predati.

IMATE LI POKLON-BONOVE?

Poklon-bon Vucher savršen je izbor kad želiš nekoga razveseliti, a nisi siguran što bi ga najviše razveselilo. Možeš birati elektronski poklon-bon u vrijednosti od  20 €, 40 €, 60 €, or 80 €.

Elektronski poklon-bon stiže ti na e-mail nakon plaćanja narudžbe i možeš ga ispisati.

Bon vrijedi 12 mjeseci od datuma kupnje i može se koristiti za bilo što na vuch.cz ili za kupnju u fizičkim trgovinama Vuch.

GDJE MOGU PRONAĆI POPUSTNI KOD I VALJANOST POKLON-BONA?

Elektronski poklon-bon stiže ti na e-mail, a kod i valjanost navedeni su na dnu bona.

MOGU LI KOMBINIRATI POKLON-BONOVE I POPUSTNE KODOVE?

Da, poklon-bon je poput novčane vrijednosti i može se kombinirati s popustnim bonovima. Za korištenje poklon-bona u određenoj akciji, obrati se korisničkoj podršci koja će prilagoditi tvoju narudžbu.

POVRAT I REKLAMACIJE

ŽELIM VRATITI PROIZVOD. KAKO TO FUNKCIONIRA?

Imate 30 dana da iz online trgovine vratite neoštećenu i nekorištenu robu u originalnom pakiranju. Kliknite na stranicu Povrati i reklamacije za više informacija.

DO KADA MOGU VRATITI PROIZVOD?

Imate 30 dana da iz online trgovine vratite neoštećenu i nekorištenu robu u originalnom pakiranju. Kliknite na stranicu Povrati i reklamacije za više informacija.

ŽELIM REKLAMIRATI PROIZVOD. KAKO TO FUNKCIONIRA?

Jako nam je žao što je vaša roba oštećena. Idite na stranicu Povrati i reklamacije kako biste saznali kako možete reklamirati VUCH proizvode.

KOLIKO TRAJE RJEŠAVANJE REKLAMACIJE?

Imamo 30 dana za obradu zahtjeva za oštećenu robu, ali nastojimo biti što brži. Reklamacije se obično obrađuju u roku od tjedan dana od dostave paketa kod nas. O nagodbi ćemo vas obavijestiti e-mailom.

KADA ĆU DOBITI NOVAC ZA VRAĆENI PROIZVOD?

Trudimo se izvršiti povrat u najkraćem mogućem roku nakon primitka paketa. Nakon izvršene uplate iznos se prenosi na vaš račun u roku od najviše tri radna dana.

KAKO MOGU ZAMIJENITI PROIZVOD ZA NEKI DRUGI?

Ako odlučiš zamijeniti proizvod za neki drugi, prvo nam ga pošalji natrag na adresu za povrat (vidi gore). Zatim napravi novu narudžbu s proizvodom koji želiš.

PUTEM KOJIH DOSTAVNIH SLUŽBI MOGU VRATITI PAKET?

Popis svih naših dostavnih partnera možeš pronaći na stranici Dostava i plaćanje.

ZANIMA ME O VUCH

KOJA JE MISIJA VUCH-A?

Marku Vuch osnovali su dva najbolja prijatelja iz djetinjstva u jesen 2015. godine – arhitekt Martin Kůs i ekolog Ondřej Hyrš. Vuch je postao češki lovebrand koji već više od sedam godina oduševljava na području mode. Kupce privlači širokom ponudom dizajnerskih dodataka koji se ističu razigranošću, bojama, preciznošću i suptilnom drskošću. Ideja tvrtke je donositi svakodnevnu radost kroz nekonvencionalnu i pristupačnu modu koja će osvojiti srce svakog kupca.

Prema Martinu i Ondreju, češkoj modnoj sceni nedostajala je marka koja bi bila razigrana, odvažna, šarena i istovremeno pristupačna svakom kupcu. Nakon nekoliko dizajna, nastao je prvi ikonični točkasti novčanik. Njegova prva serija odmah je rasprodana, što je dečkima bio znak da će na ovaj način izaći iz sive monotonije modne scene. Stoga su postupno proširili portfelj na glavne modne kategorije, poput torbica, ruksaka i cipela.

Vuch se temelji na svojim osnovnim vrijednostima: poštenje na prvom mjestu, osobna odgovornost, otvorena komunikacija i hrabrost. Te vrijednosti Vuch nastoji zadržati ne samo unutar tvrtke već i prema svojim kupcima i partnerima.

Marka Vuch također naglašava odgovoran pristup. To je za nas prirodan proces, dio naše korporativne kulture i tema koju nastojimo podržavati i razvijati koliko god možemo. Bavimo se ekološkim temama, programom smanjenja otpada i podržavamo razne humanitarne organizacije. Naša najpoznatija inicijativa je projekt Vuchlady, koji podržava žene u njihovom zdravom samopouzdanju i pozitivnom pristupu životu.

U narednim godinama planiramo proširiti stabilne kategorije, dodatno se probiti na inozemna tržišta, njegovati odgovoran pristup i surađivati s poznatim osobama. Ukratko, nastavit ćemo razvijati ono što ima smisla.

KOJE JE PODRIJETLO VUCH-A?

Mi smo češka marka. Sve ideje, dizajni, razvoj i izrada proizvoda odvijaju se u uredima Vuch-a u malom selu nedaleko od Chrudima. Budući da u svojim idejama i dizajnu ne vidimo granice, osim visoke kvalitete materijala, šivanja i obrade, izuzetno nam je važno da proizvodi budu izrađeni točno onako kako su dizajnirani – s pažnjom na detalje, funkcije i sitnice.

Svu tu kvalitetu pronašli smo kod dugogodišnjih partnera u Kini. Zahvaljujući svakodnevnoj komunikaciji i njihovim naprednim tehnikama, već osam godina prilagođavamo svaki Vuch proizvod do zadnjeg detalja. Odabir dobavljača za nas je važan, pa naši dobavljači posjeduju međunarodno priznate certifikate BSCI i SEDEX, koji jamče etičnu i održivu proizvodnju te sigurne i pravedne uvjete rada.

OD ČEGA SU IZRAĐENI PROIZVODI IZ EKO KOLEKCIJA?

Sve naše eko Vuške izrađujemo od recikliranih materijala, koje postupno sve više koristimo i kod ostalih proizvoda. Osim recikliranih materijala, ovi proizvodi imaju i specijalne podstave od prirodnih materijala poput pamuka, a koristimo i druge materijale koje nam Zemlja nudi, poput pluta.

KOJE JE PODRIJETLO VUCH VREĆA ZA SJEDENJE?

Sve vreće za sjedenje izrađujemo u češkoj radionici. Gotove vreće punimo polistirenskim kuglicama i recikliranim materijalom od korištenih Vuch torbica, novčanika i ruksaka. Tako “istrošene” Vuške dobivaju novu priliku da donesu radost.

KAKO SE REGISTRIRATI?

Ispuni kratki obrazac kojem možeš pristupiti putem ikone čovječuljka u gornjem desnom kutu ili putem ove poveznice. Za prijavu ti je potrebna samo e-mail adresa i odabrana lozinka, ili se možeš povezati putem svog Facebook profila.

KOME SE MOGU OBRATITI S PRIJEDLOZIMA ZA POBOLJŠANJA ILI NOVE PROIZVODE?

Veselimo se takvim porukama. Piši nam na info@vuch.cz ili putem poruka na našoj Facebook stranici.

Izaberite svoju zemlju