best
best

Često postavljana pitanja

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Imamo odgovor na svako vaše pitanje!
KADA ĆU DOBITI SVOJ PAKET?

Već plaćene narudžbe i narudžbe sa pouzećem šalju se sljedeći radni dan od dana zaprimanja narudžbe. Datum dostave ovisi o dostavnoj službi koju odaberete. Vaš novi Vuch proizvod obično se isporučuje u roku od 4 radna dana.

MOGU LI KUPITI ARTIKLE IZRAVNO U TRGOVINI?

Vuch trenutno ima fizičke trgovine u Pragu i Bratislavi. U ovim trgovinama možete kupiti robu i bez narudžbe i odmah uzeti svoj komad iz snova. U Hrvatskoj trenutno nema fizičke trgovine.

Kako smo otvoreni:

Prag: Pon-Ned 10-20h
Bratislava Pon-Ned 10-21h

ŠTO AKO ODABRANI VUCH KOMAD NIJE NA ZALIHI?

Postavite Nadzornika za odabrani proizvod koji nedostaje. Kada proizvod bude ponovo na zalihi, primit ćete obavijest putem e-maila.

MOGU LI KOMBINIRATI VAUČERE I KODOVE ZA POPUST?

Promo kodovi za popust i poklon bonovi se ne mogu kombinirati. Za svaku narudžbu možete koristiti samo jednu od opcija.

KAKO MOGU PLATITI PAKET?

U online trgovini:
  • Virmanom - robu šaljemo sljedeći dan nakon primitka uplate za narudžbu.
  • Online plaćanje karticom - robu šaljemo sljedeći radni dan.
  • Plaćanje online - robu šaljemo sljedeći radni dan.
  • Plaćanje pouzećem - robu šaljemo sljedeći radni dan.

ŽELIM VRATITI ROBU. KOJI JE POSTUPAK ZA POVRAT NOVCA?

Imate 30 dana da iz online trgovine vratite neoštećenu i nekorištenu robu u originalnom pakiranju. Kliknite na stranicu Povrati i reklamacije za više informacija.

Povrati i reklamacije

ŽELIM REKLAMIRATI ROBU. KOJI JE POSTUPAK ZA REKLAMACIJU?

Jako nam je žao što je vaša roba oštećena. Idite na stranicu Povrati i reklamacije kako biste saznali kako možete reklamirati VUCH proizvode.

Povrati i reklamacije

KOLIKO TRAJE REKLAMACIJA?

Imamo 30 dana za obradu zahtjeva za oštećenu robu, ali nastojimo biti što brži. Reklamacije se obično obrađuju u roku od tjedan dana od dostave paketa kod nas. O nagodbi ćemo vas obavijestiti e-mailom.

KADA DOBIVAM NOVAC ZA VRAĆENU ROBU?

Trudimo se izvršiti povrat u najkraćem mogućem roku nakon primitka paketa. Nakon izvršene uplate iznos se prenosi na vaš račun u roku od najviše tri radna dana.

DA LI JE MOGUĆE OSIGURATI PAKET?

Naravno! Osiguranje dostave je velika prednost. Ako se paket izgubi ili ošteti, izbjegavate dugotrajno rješavanje.

Ako se vaša pošiljka izgubi, sami ćemo riješiti problem s dostavnom službom. Ukoliko je naručena roba oštećena, odmah ćemo Vam poslati naljepnicu za povrat paketa ili dostavnu  službu direktno na vašu adresu.
 
U oba slučaja, poslat ćemo vam novi komad odmah nakon kontaktiranja naše korisničke podrške, a vi ne morate brinuti ni o čemu drugom. Ukoliko robe više nema na skladištu, obavijestit ćemo vas i zajedno riješiti situaciju.

Izaberite svoju zemlju