Prijavite se i počnite uživati u svim pogodnostima.
Nemate proizvoda u košarici.
Već plaćene narudžbe i narudžbe sa pouzećem šalju se sljedeći radni dan od dana zaprimanja narudžbe. Datum dostave ovisi o dostavnoj službi koju odaberete. Vaš novi Vuch proizvod obično se isporučuje u roku od 4 radna dana.
Vuch trenutno ima fizičke trgovine u Pragu i Bratislavi. U ovim trgovinama možete kupiti robu i bez narudžbe i odmah uzeti svoj komad iz snova. U Hrvatskoj trenutno nema fizičke trgovine.
Kako smo otvoreni:
Prag: Pon-Ned 10-20h
Bratislava Pon-Ned 10-21h
Postavite Nadzornika za odabrani proizvod koji nedostaje. Kada proizvod bude ponovo na zalihi, primit ćete obavijest putem e-maila.
Promo kodovi za popust i poklon bonovi se ne mogu kombinirati. Za svaku narudžbu možete koristiti samo jednu od opcija.
U online trgovini:
• Virmanom - robu šaljemo sljedeći dan nakon primitka uplate za narudžbu.
• Online plaćanje karticom - robu šaljemo sljedeći radni dan.
• Plaćanje online - robu šaljemo sljedeći radni dan.
• Plaćanje pouzećem - robu šaljemo sljedeći radni dan.
Imate 30 dana da iz online trgovine vratite neoštećenu i nekorištenu robu u originalnom pakiranju. Kliknite na stranicu Povrati i reklamacije za više informacija.
Povrati i reklamacije
Jako nam je žao što je vaša roba oštećena. Idite na stranicu Povrati i reklamacije kako biste saznali kako možete reklamirati VUCH proizvode.
Povrati i reklamacije
Imamo 30 dana za obradu zahtjeva za oštećenu robu, ali nastojimo biti što brži. Reklamacije se obično obrađuju u roku od tjedan dana od dostave paketa kod nas. O nagodbi ćemo vas obavijestiti e-mailom.
Trudimo se izvršiti povrat u najkraćem mogućem roku nakon primitka paketa. Nakon izvršene uplate iznos se prenosi na vaš račun u roku od najviše tri radna dana.
Naravno! Osiguranje dostave je velika prednost. Ako se paket izgubi ili ošteti, izbjegavate dugotrajno rješavanje.
Ako se vaša pošiljka izgubi, sami ćemo riješiti problem s dostavnom službom. Ukoliko je naručena roba oštećena, odmah ćemo Vam poslati naljepnicu za povrat paketa ili dostavnu službu direktno na vašu adresu.
U oba slučaja, poslat ćemo vam novi komad odmah nakon kontaktiranja naše korisničke podrške, a vi ne morate brinuti ni o čemu drugom. Ukoliko robe više nema na skladištu, obavijestit ćemo vas i zajedno riješiti situaciju.