1) Mogu li osobno preuzeti robu?
Da, možete! Radujemo se vašem posjetu!
Adresa mjesta za preuzimanja je:
Národní 38, 110 00 Prague, Czech Republic
2) Želim vratiti robu. Kako to mogu učiniti?
Robu možete vratiti osobno u jednu od naših poslovnica ili je poslati na našu adresu s obrascem za prigovor koji možete pronaći ovdje https://www.vuch.hr/stranky/povrati-i-prigovori
3) Što ako naručim nešto čime neću biti zadovoljan?
Bez brige. Imate do 30 dana od datuma isporuke. Robu možete vratiti u jednu od naših poslovnica ili je poslati na našu adresu s obrascem za povrat koji možete pronaći ovdje.
4) Što ako je roba oštećena?
Ako se to dogodi, možete podnijeti prigovor u jednoj od naših poslovnica ili ga poslati na našu adresu s obrascem za prigovor koji možete pronaći ovdje.
5) Koji su načini plaćanja?
Uplata na IBAN - roba se šalje nakon primanja novca.
Online plaćanje - roba se šalje sljedeći radni dan.
Plaćanje pouzećem - roba se šalje sljedeći radni dan.
6) Kada ću dobiti novac za vraćenu robu?
V Nastojimo sve prigovore obraditi u najkraćem mogućem roku. Novac će biti uplaćen na vaš račun najkasnije u roku od 30 radnih dana.
7) Gdje mogu poslati robu?
Packeta International s.r.o – HR post
Vuch, s.r.o., Stancija Kaligari 3
Žbandaj, 52440 Poreč
8) Mogu li kupiti robu u trgovini?
Da, možete. Radujemo se vašem posjetu.
Robu možete kupiti i bez prethodne narudžbe.
Trgovina Chrudim otvorena je radnim danom od 8 do 16 sati, a trgovina u Pragu od 10 do 18 sati i subotom od 10 do 15 sati.
9) Koje načine plaćanja mogu koristiti u trgovini?
Možete platiti gotovinom ili kreditnom karticom.
Možete se desiti da promijenite mišljenje o kupovini ili vam se možda roba neće svidjeti.
Dakle možete.
Robu unesite u obrazac za povrat https://www.vuch.hr/stranky/povrati-i-prigovori i zapišite naziv proizvoda.
11) Koliko traje obrada prigovora?
Imamo 30 radnih dana za obradu prigovora, ali nastojimo ga obraditi što je prije moguće. Obično treba jedan tjedan od primitka robe u naše skladište. O obradi vaše žalbe bit ćete obaviješteni e-mailom.
12) Mogu li naručiti paketno osiguranje?
Ako želite možete! Uz naše Vuch paketno osiguranje ne morate brinuti o dugoročnom rješenju gubitka ili oštećenja paketa! Ako se izgubi cijela pošiljka, stvar ćemo riješiti kod prijevoznika. Ako je naručena roba oštećena, kurir dostavne službe preuzima je sljedeći radni dan.
U oba slučaja poslat ćemo vam novi cjeloviti komad čim kontaktirate našu korisničku podršku i ne morate se brinuti ni zbog čega drugog (samo ako roba više nije dostupna, osobno ćemo vas kontaktirati i riješiti situaciju zajedno).