Prijavite se i počnite uživati u svim pogodnostima.
Nemate proizvoda u košarici.
Tova Pravila za prigovore reguliraju način i uvjete za prijavljivanje nedostataka na proizvodima kupljenim putem internetske trgovine VUCH od naše tvrtke
Vuch s.r.o., sa sjedištem na Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim,
M.BR.: 04522150,
OIB: CZ04522150
upisan u Trgovački registar koji vodi Regionalni sud u Hradec Králové, section C, insert 36028
Poštanska adresa: Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim
Kontakt e-mail: info@vuch.hr
Kao prodavatelj odgovorni smo osigurati da vam naručen proizvod bude isporučen i da proizvod nema nedostataka nakon primitka. To znači da proizvod po primitku posebno:
Ne odgovaramo za nedostatke koji se pokažu na proizvodu nakon primitka.
Ako se nedostatak pojavi unutar jedne godine od primitka, smatra se da je artikal bio neispravan u trenutku preuzimanja, osim ako priroda artikla ili nedostatak to ne isključuje.
Nadalje odgovaramo da je, osim ugovorenih svojstava, proizvod:
Ne dajemo jamstvo za kvalitetu izvan zakonskog roka u kojem potrošač može ukazati na nedostatak.
Ako ste pravna osoba, pravo na neispunjenje temelji se samo na nedostatku koji je proizvod imao kada je greška prešla na proizvod, čak i ako se to tek kasnije pokaže. U slučaju da do pogreške dođe zbog kršenja jedne od naših ugovorenih obveza, iu tom slučaju imate pravo na neispravno izvršenje.
Razlike u nijansama boja uživo i na web stranicama ne mogu se smatrati nedostatkom proizvoda. Ukoliko proizvod ne ispuni vaša očekivanja, sukladno članku 6. Općih uvjeta, imate pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana od primitka proizvoda.
U slučaju nekorištenog proizvoda, kupac može istaknuti nedostatak koji se pojavi na proizvodu unutar dvije godine od primitka proizvoda, ako duži rok nije naznačen na web stranici, u dokumentu priloženom uz proizvod ili u oglasu.
Kod rabljenog proizvoda kupac može istaknuti nedostatak koji se pojavi unutar godine dana od primitka proizvoda.
Ako je na proizvodu naveden minimalni rok trajanja ili ako je proizvod podložan brzom kvarenju, naveden je datum isteka do kojeg vrijedi jamstveni rok.
U slučaju da zamijenimo ili popravimo vaš proizvod, za nov proizvod, ili ga zamijenimo i zamijenimo dijelove, ne teče novo vrijeme. Međutim, u tom slučaju rok za reklamacije se produljuje za vrijeme u kojem niste mogli koristiti proizvod zbog kvara, odnosno uglavnom za vrijeme u kojem je proizvod na popravku.
Vaša prava na nedostatke uređena su Građanskim zakonikom § 2099 do 2117 ako ste potrošač, i § 2165 do 2174.
Ako ste poduzeće:
U slučaju da je nedostatak proizvoda postojao ili se smatra da je već postojao po primitku proizvoda, imate pravo na sljedeća prava iz neispravne izvedbe.
Ako je kvar na proizvodu značajno kršenje ugovora, imate sljedeća prava u pogledu neispravnosti:
U slučaju materijalnog kršenja ugovora, ako nam se prijavi nedostatak ili bez nepotrebnog odgađanja nakon obavijesti o nedostatku, obavijestite nas o pravu na neispravnost. Napominjemo da ćete, ako to ne učinite, biti odgovorni samo za prava koja su vaša u slučaju nematerijalnog kršenja ugovora. Vaš odabir možete promijeniti samo u dogovoru s nama
Ako ne otklonimo kvar na proizvodu u razumnom roku, možete zatražiti razumni popust od kupoprodajne cijene umjesto uklanjanja kvara ili možete odustati od ugovora
Ako je kvar na proizvodumanje kršenje ugovora, možete zatražiti:
Ako na vrijeme ne otklonimo kvar na proizvodu ili odbijemo otkloniti kvar, možete zatražiti popust na kupovnu cijenu ili odustati od ugovora. Napravljeni izbor može se samo promijeniti nakon dogovora s nama.
Svjesni ste da dok ne ostvarite svoje pravo na popust na kupoprodajnu cijenu ili odustanete od ugovora, imamo pravo isporučiti proizvod koji nedostaje ili ukloniti pravni nedostatak (posebno za dostavu dokumenata koji nedostaju).
Zamjena proizvoda ili povlačenje iz ugovora ne može se zatražiti ako predmet ne možete vratiti u stanju u kojem ste ga dobili:
Ako se kvar potrošačke robe dogodi u jamstvenom roku od dvadeset i četiri mjeseca nakon primitka robe (za rabljenu robu dvanaest mjeseci nakon primitka robe), pripadaju vam sljedeća prava iz neispravnosti:
a) Zamjena proizvoda
Uvijek možete zatražiti zamjenu proizvoda zbog postojanja nedostatka pri primitku prozvoda, osim ako je odabrani način otklanjanja nedostatka nemoguć ili nesrazmjerno skup u odnosu na popravak proizvoda; to se procjenjuje uglavnom prema važnosti nedostatka, vrijednosti koju bi stvar imala bez nedostatka i može li se nedostatak otkloniti popravkom bez većih problema za kupca.
b) Popravak proizvoda
Ako se proizvod može popraviti, imate pravo na besplatan popravak. Ukoliko se u postupku reklamacije pokaže da proizvoda ne možemo popraviti ili da je popravak nesrazmjerno skup, posebice s obzirom na važnost kvara i vrijednost koju bi proizvod imao bez nedostatka, imamo pravo odbiti popravak. U tom slučaju ćemo vas odmah obavijestiti, a vi možete odabrati drugi način rješavanja reklamacije, koji je ovdje naveden.
c) Popust na kupoprodajnu cijenu
Ako je došlo do greške na proizvodu kada ste ga primili, možete zatražiti razuman popust na kupoprodajnu cijenu ako:
Primjenjivi popust utvrđuje se kao razlika između vrijednosti proizvoda bez nedostataka i proizvoda s nedostatkom koju je primio kupac.
d) Povrat novca (odustajanje od ugovora)
Povrat možete zatražiti samo ako:
Nemate pravo odustati od ugovora ako je nedostatak na proizvodu neznatan.
Uvjet za zamjenu proizvoda ili povrat kupoprodajne cijene (odustajanje od ugovora) je da proizvod vratite u stanju u kakvom ste ga primili. Iznimke su slučajevi kada:
a) je došlo do promjene stanja proizvoda zbog pregleda radi otkrivanja nedostatka na proizvodu;
b) ste koristili proizvod prije nego što je nedostatak otkriven;
c) svojim ponašanjem ili propustom niste uzrokovali nemogućnost povrata proizvoda u nepromijenjenom stanju; ili
d) ste proizvod prodali prije nego što je nedostatak otkriven, koristili ste ga ili promijenili tijekom normalne uporabe; ako se to samo djelomično dogodilo, vratit ćete nam ono što još možete vratiti i nadoknaditi nam do iznosa u kojem ste imali koristi od korištenja proizvoda.
Nemate pravo na Prava prema neispravnoj izvedbi ako:
Nadalje, jamstvo i zahtjevi za nedostatke ne odnose se na:
Podnesite zahtjev kod naše tvrtke (ili osobe koja je navedena kao osoba za popravak u potvrdi trajanja prava iz neispravnosti - jamstveni list) bez nepotrebnog odgađanja od otkrivanja nedostatka. U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, prihvaćamo žalbe potrošača:
Preporučujemo da kontaktirate naše zaposlenike kako biste što prije riješili prigovor.
Za tvrtke i obradu prigovora što je prije moguće, preporučujemo da kontaktirate sjedište tvrtke.
Preporučeni prigovor:
Nepoštivanje bilo kojeg od gore navedenih koraka ili nakon podnošenja bilo kojeg od gore navedenih dokumenata neće spriječiti pozitivno tretiranje prigovora pod zakonskim uvjetima.
Trenutak prigovora je trenutak kada smo obaviješteni o događaju.
Prilikom podnošenja reklamacije, izdat ćemo vam pisanu potvrdu koja sadrži datum reklamacije, sadržaj reklamacije, način na koji želite da se prigovor postupa te vaše kontakt podatke za davanje informacija o postupanju reklamacije.
Reklamacije, uključujući i ispravak pogreške, obrađujemo najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije, osim ako u pojedinačnim slučajevima s vama ne dogovorimo duži rok. U tom roku obavijestit ćemo vas o postupanju po reklamaciji, uključujući i način postupanja.
Ako odaberete pravo koje vam iz objektivnih razloga ne može biti dodijeljeno (posebno zbog nepopravljivih pogrešaka ili prilikom pripreme zamjene robe koja nije moguća), odmah ćemo vas kontaktirati. U tom slučaju možete odabrati drugo pravo u skladu s ovom odredbom o prigovoru.
Nakon obrade reklamacije, izdat ćemo vam potvrdu o datumu i načinu obrade reklamacije, uključujući potvrdu o popravku i trajanje popravka, ili pismeno obrazloženje odbijanja reklamacije.
U skladu s Građanskim zakonikom, imate pravo na naknadu troškova nastalih pri podnošenju prigovora na proizvod. Imajte na umu da svoje pravo na naknadu tih troškova morate ostvariti u roku od mjesec dana od isteka razdoblja u kojem je došlo do pogreške.
Ova odredba o prigovoru vrijedi od 26.01.2024.