Uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI I ODREDBE

 

Ovi se opći uvjeti (u daljnjem tekstu „Uvjeti i odredbe“) primjenjuju na ugovore sklopljene putem internetske trgovine VUCH koja se nalazi na web sučelju https://www.vuch.hr/ (u daljnjem tekstu „Web sučelje“) između

naše tvrtke

 

Vuch s.r.o., Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim,

Registracijski broj: 04522150,

OIB: CZ04522150

Registriran u Trgovačkom registru koji vodi Regionalni sud u Hradec Králové, Section C, Index 36028

Poštanska adresa: Čáslavská 46, 537 01 Chrudim

Adresa poduzeća: Čáslavská 46, 537 01 Chrudim; Národní 38, 110 00 Praha

Kontakt e-mail: info@vuch.hr

 

kao prodavačem

i vama kao kupcu

 

1. UVODNE ODREDBE

1.1  Sažetak sadržaja uvjeta i odredbi

Ugovorom o kupnji obvezujemo se da ćemo vam dostaviti robu navedenu u narudžbi, a vi se obvezujete preuzeti robu i platili nam nabavnu cijenu navedenu u narudžbi. Da biste zaključili ugovor, potrebno je poslati narudžbu i da je narudžba prihvaćena sa naše strane (prema članku 2). Podaci o cijenama mogu se naći u članku 3. Mogući načini plaćanja i isporuke mogu se naći u člancima 4. i 5. Informacije o mogućnosti odustajanja od ugovora nakon primitka robe nalaze se u članku 6. Prigovori su regulirani našim Postupkom za prigovore.

1.2  Je li ovo potrošački ugovor?

Potrošački ugovor je ako ste potrošač, što znači da ako ste fizička osoba i kupujete robu izvan opsega vašeg poslovanja ili izvan opsega neovisnog obavljanja vaše profesije. U suprotnom, to nije potrošački ugovor i niste zaštićeni zaštitom potrošača u skladu sa zakonom i ovim uvjetima.

1.3  Što upravlja naša prava i obaveze?

Naš pravni odnos uređen je prije svega ugovorom, koji uključuje sljedeće dokumente:

  • ovi uvjeti i odredbe, koji definiraju naša međusobna prava i obveze;
  • Postupak prigovora, koji ćemo slijedit tijekom postupka reklamacije robe;
  • Politika privatnosti, koja uređuje zaštitu vaših osobnih podataka;
  • uvjeti i upute dane na web sučelju, posebno prilikom sklapanja ugovora;
  • vaša narudžba i njezino prihvaćanje s naše strane;

U pitanjima koja nisu regulirana ugovorom, međusobna prava i obveze uređuje češki zakon, posebno sljedeći zakonski propisi:

  • Zakon br. 89/2012 Coll., Građanski zakonik, kako je izmijenjen i dopunjen (u daljnjem tekstu “ Građanski zakonik“);
  • Zakon br. 634/1992 Coll., o zaštiti potrošača, kako je izmijenjen i dopunjen (samo ako ste potrošač).

Ako se vaše prebivalište ili sjedište nalazi izvan teritorija Češke, ili ako naš pravni odnos sadrži neki drugi međunarodni element, slažete se da naš odnos uređuje češki zakon . Ako ste potrošač i zakon države u kojoj prebivate pruža višu razinu zaštite potrošača od češkog zakona, tada vam je zajamčena viša stupanj zaštite u pravnim odnosima.

1.4  Kako osiguravate svoju potvrdu s našim uvjetima i odredbama?

Slanjem svoje narudžbe i potvrdom na web sučelju, potvrđujete da ste pročitali i prihvatili ove uvjete.

1.5  Što biste još trebali znati o uvjetima i odredbama?

U slučaju da je (ili postane) bilo koja odredba ovih uvjeta nevaljana, nedjelotvorna ili neprimjenjiva, umjesto nje će se primijeniti odredba koja joj najviše nalikuje. To ne utječe na valjanost ostalih odredbi.

Tekst odredbi i uvjeta možemo izmijeniti ili dopuniti. Vaša se prava i obveze uvijek uređuju s obzirom na odredbe i uvjete pod kojima su nastali. Odredbe i uvjeti mogu se mijenjati ili dopunjavati samo u pisanom obliku.

Vaša prava i obveze uvijek su regulirana poslovnim uvjetima pod kojima su stupili na snagu. Uvjete poslovanja ćemo vam poslati kada primimo vašu narudžbu.

 

2. KUPOPRODAJNI UGOVOR

2.1  Kako sklapamo kupoprodajni ugovor?

Da bismo zaključili ugovor, potrebno je poslati narudžbu u skladu s ovim uvjetima i narudžba mora biti prihvaćena s naše strane. Napominjemo da je predstavljanje robe na našem web sučelju informativne naravi i nije naš prijedlog za sklapanje ugovora u skladu članka 1732. stavka. 2. Građanskog zakonika. .

2.2  Kako izvršiti narudžbu?

Narudžbu možete izvršiti putem našeg web sučelja (ispunjavanjem obrasca) ili na bilo koji drugi način koji dopuštamo u skladu s trenutnim informacijama navedenim na web sučelju. Narudžba mora sadržavati sve podatke propisane u obrascu.

Prije obavezujućeg slanja narudžbe ćete biti obaviješteni o rekapitulaciji narudžbe, uključujući konačnu cijenu (svi porezi, carine i naknade). U sklopu rekapitulacije imate posljednju priliku za promjenu unesenih podataka.

Obvezujuću narudžbu predajete pritiskom na gumb „POTVRDI NARUDŽBU“. Podatke navedene u obvezujućem nalogu smatramo točnim i potpunim . O svim promjenama nas obavijestite telefonom ili e-poštom.

2.3  Možete li otkazati ili promijeniti već poslanu narudžbu?

Narudžbu koju još nismo primili možete otkazati ili promijeniti telefonom ili e-poštom. Sve narudžbe koje smo primili smatraju se obvezujuće. Kasna otkazivanja ili promjene vaše narudžbe moguća su samo ako su provjerene i dogovorene sa nama. U slučaju otkazivanja narudžbe koja se ne može povući u u skladu s ugovorom (detaljnije u članku 6.), imamo pravo na naknadu troškova.

2.4  Kako saznati da smo zaprimili narudžbu i kada je ugovor zaključen?

Obavijestit ćemo vas o primitku narudžbe. Podaci o primitku narudžbe šalju se automatski i ne mora značiti prihvaćanje narudžbe (osim ako je to izričito navedeno u poruci).

Kupoprodajni ugovor se zaključuje kad primite narudžbu koja se šalje putem adrese e-pošte koju ste naveli u narudžbi . Ako narudžba ne bude prihvaćena, ugovor se zaključuje onog trenutka kada preuzmete naručenu robu.

2.5  Imate li mogućnost dobiti ugovor u pisanom obliku?

Cjelokupan ugovor, zajedno sa svim dokumentima, poslat će vam se potvrdnom e-poštom ili, na vaš zahtjev, tiskanom poštom. Prilikom slanja poštom, možemo zatražiti da nadoknadite troškove.

Dokumenti koji čine ugovor arhiviraju se u elektroničkom obliku. Ugovor nije dostupan trećim osobama.

 

3. CIJENA

3.1  Može li se cijena navedena na web sučelju promijeniti?

U slučaju da cijena robe navedena na web sučelju ili tijekom postupka naručivanja više nije aktualna, o promjenama ćemo vas odmah obavijestiti. Međutim, na primljene narudžbe ne utječu promjene cijena koje su se dogodile između slanja narudžbe i njenog prihvaćanja s naše strane.

U slučaju očite tehničke pogreške s naše strane prilikom navođenja cijene robe na web sučelju ili tijekom narudžbe, nismo dužni dostaviti vam robu po ovoj očito netočnoj cijeni.

3.2  Je li moguće kombinirati različite vrste popusta od cijene robe?

Popust na cijenu robe ne može se međusobno kombinirati, osim ako na web sučelju nije izričito navedeno.

 

4. UVJETI PLAĆANJA

4.1  Koje načine plaćanja prihvaćamo?

Kupnju možete platiti na sljedeće načine:

  • u gotovini: prilikom dostave ili osobno po primitku robe;
  • online plaćanje karticom – prije isporuke
  • uplata na naš bankovni račun - prije isporuke (daljnje upute bit će navedene u potvrdi narudžbe).

Ostali načini plaćanja i moguće provizije, navedeni su na web sučelju.

4.2  Kada treba izvršiti plaćanje?

U slučaju plaćanja gotovinom, cijena se plaća po primitku robe. U slučaju bezgotovinskog plaćanja prije isporuke robe, cijena se mora platiti u roku od pet dana od isporuke narudžbe. Vaša obveza plaćanja cijene ispunjena je u trenutku kada se odgovarajući iznos proknjiži na naš bankovni račun. Ako uplatu ne primimo u roku, pridržavamo se prava odustajanja od ugovora.

4.3  Možemo li zatražiti polog ili plaćanje unaprijed?

Napominjemo, da sukladno stavku 2119. st. 1. Građanskog zakonika imamo pravo zahtijevati da platite punu cijenu robe (ili polog) prije slanja ili predaje robe.

Podsjećamo da ukoliko se odlučite za bezgotovinsko plaćanje i izvršite plaćanje prije sklapanja ugovora sukladno točki 2.4., radi se o avansnom plaćanju cijene proizvoda. U slučaju naknadnog sklapanja ugovora, depozit se odbija od cijene proizvoda.

4.4  Kako izdajemo potvrde povezane s elektronskom evidencijom prodaje i poreznim dokumentima?

Pristajanjem na ove uvjete dajete nam suglasnost za izdavanje poreznog dokumenta u elektroničkom obliku.

 

5. UVJETI DOSTAVE

5.1  Kako isporučujemo robu?

Načini dostave robe, uključujući troškove isporuke robe, navedeni su na web sučelju. U narudžbi možete odabrati određeni način isporuke robe.

U narudžbi će uvijek biti navedena konačna cijena, koja već uključuje troškove odabranog načina isporuke.

5.2  Kada možete očekivati isporuku robe?

Vrijeme isporuke proizvoda uvijek ovisi o raspoloživosti i odabranom načinu transporta i plaćanja, ali proizvod ćemo isporučiti najkasnije u roku od trideset dana od sklapanja ugovora.

Ne možemo utjecati na vrijeme isporuke proizvoda vanjskim prijevoznicima. U slučaju problema oko roka dostave, molimo vas da nas kontaktirate i mi ćemo riješiti situaciju s prijevoznikom.

Robu koja je na zalihi obično isporučujemo prijevozniku u roku od dva radna dana nakon primitka vaše narudžbe (prilikom slanja robe pouzećem ili u slučaju osobnog preuzimanja) ili nakon primitka uplate na naš račun.

Roba koja nije na zalihi otprema se u najkraćem mogućem roku. Obavijestit ćemo vas o točnom datumu.

Dostava robe prema ovim uredbama i uvjetima znači trenutak kada vam je roba isporučena. Ako nerazumno odbijete preuzeti robu, ta se činjenica ne smatra kršenjem obveze isporuke robe nas, niti vašim odustajanjem od ugovora.

Vlasništvo nad robom stječete plaćanjem pune prodajne cijene.

5.3  Kako postupiti prilikom preuzimanja robe?

Pri primitku robe provjerite cjelovitost ambalaže robe . Ako utvrdite ikakve nedostatke, odmah obavijestite prijevoznika i nas. Ne prihvaćanje pošiljke s oštećenom ambalažom se ne smatra nerazumnim odbijanjem robe.

U trenutku preuzimanja robe (ili trenutka kada ste bili dužni preuzeti robu, ali suprotno ugovoru to niste učinili), odgovornost za slučajno uništavanje, oštećenje ili gubitak robe odmah prelazi na vas.

5.4  Što će se dogoditi ako ne preuzmete robu?

Ako je iz vašeg razloga potrebno robu isporučiti više puta ili na način koji nije dogovoren, dužni ste platiti troškove povezane s takvom dostavom.

U slučaju da robu ne preuzmete bez razloga, imamo pravo na naknadu troškova povezanih s isporukom robe i njezinim skladištenjem , kao i ostale troškove nastale uslijed neprihvaćanja robe.

U slučaju plaćanja u gotovini prilikom slanja robe pozećem ili osobnog preuzimanja, također imamo pravo odustati od ugovora. Međutim, ako ste već platili kupoprodajnu cijenu (u slučaju plaćanja prije isporuke robe), u skladu s člankom 2126 Građanskog zakonika, imamo pravo nastaviti s prodajom robe.

 

6. PRIJAVA ZA POKLON KARTICU

6.1  Kako mogu iskoristiti darovnu karticu?

Da biste iskoristili darovnu karticu (u daljnjem tekstu "Poklon Vucher"), darovni bon koji vam je poslan na temelju vaše narudžbe morate iskoristiti kod nas. Poklon bon posebno uključuje sljedeće podatke:

  • iznos koji je predmet Poklon Vuchera;
  • naše identifikacijske podatke, uključujući sve adrese objekata u kojima se Poklon Vucher može iskoristiti (osim ako se ne radi o elektroničkom Poklon Vucheru, za koji je osiguran kod za njegovo iskorištavanje);
  • rok valjanosti Poklon Vuchera;
  • jedinstveni brojčani kod Poklon Vuchera;
  • način na koji se Poklon Vucher može iskoristiti.

6.2  Je li korištenje Poklon Vuchera na bilo koji način ograničeno?

Poklon Vucher se može iskoristiti samo jednom. Poklon Vucher je prenosiv i prenosiv na drugu osobu, čak i uz naknadu. Osoba koja predoči valjano stečeni Poklon Vucher ima ista prava kao i osoba koja je kupila Poklon Vucher.

Razdoblje u kojem se Poklon Vucher može iskoristiti je ograničeno. Poklon Vucher se može iskoristiti najkasnije do zadnjeg dana roka valjanosti.

Poklon Vucher se može iskoristiti za jednu kupovinu. Neiskorišteni dio Poklon Vuchera je nepovratan.

6.3  Kada možemo odbiti Poklon Vucher?

Imajte na umu da u određenim situacijama možemo odbiti prihvatiti Poklon Vucher. Ovo su slučajevi kada:

  • Poklon Vucher je predočen nakon isteka roka valjanosti;
  • Poklon Vucher je već jednom iskorišten;
  • Poklon Vucher je poništen zbog odustajanja od ugovora.

 

7. POVLAČENJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA

7.1  Kako možete odustati od ugovora?

Kao potrošač, možete odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana kada ste vi ili osoba koju ste vi odredili primili robu od prijevoznika. Kod nas možete odustati od kupoprodajnog ugovora (pored zakonskih odredbi) u roku od 30 dana od dana kada ste vi ili osoba koju ste odredili preuzeli robu od prijevoznika.; ili

  • zadnji komad robe, ako ste jednom narudžbom naručili više komada robe koje se isporučuju zasebno,
  • posljednji predmet ili dio isporuke robe koji se sastoji od više predmeta ili dijelova, ili
  • prva isporuka robe, ako se radi o redovnoj isporuci robe za ugovoreno razdoblje.

Preporučujemo da na našu adresu zajedno s robom pošaljete obavijest o odustajanju od kupoprodajnog ugovora ili nas obavijestite e-poštom i odmah pošaljite robu na našu adresu za dostavu. Prilikom odustajanja od ugovora moguće je koristiti uzorak obrazca.

7.2  Koje su posljedice odustajanja od ugovora?

Povlaćenjem iz ugovora ugovor je od početka  otkazan i smatra se kao da nije sklopljen, uključujući i obveze iz sporednih ugovora; to ne utječe na odredbe točaka 6.4 i 6.5.

Ako je poklon dostavljen zajedno s robom, darilni ugovor prestaje vrijediti otkazivanjem bilo koje strane od ugovora. Poklon nam pošaljite zajedno s vraćenom robom.

7.3  Kako nam vraćate robu?

Robu ste nam dužni vratiti u roku od 14 dana od odustajanja od ugovora na našu adresu za dostavu, u bilo koju našu trgovinu ili na adresu našeg sjedišta. Ne šaljite pošiljki uz plaćanje pouzećem ; jer nismo dužni preutimati tih pošiljki.

Preporučujemo da uz vraćenu robu priložite:

  • kopiju otpremnice i računa (ako su izdani) ili drugi dokument koji dokazuje kupnju robe;
  • pisanu izjavu o odustajanju od ugovora (ispunite naš službeni obrazac ili na neki drugi način) i preferirani način povrata novca.

Nepodnošenje bilo kojeg od gore navedenih dokumenata ne sprečava pozitivan ishod vašeg odustajanja od ugovora pod zakonskim uvjetima.

7.4  Kada ćete dobiti novac natrag?

Sva primljena sredstva vratit ćemo vam u roku od 14 dana od odustajanja od ugovora. Međutim, imajte na umu da vam ne moramo vratiti novac prije nego što nam vratite robu ili ako možete dokazati da ste nam poslali robu.

Osim kupoprodajne cijene, imate pravo i na povrat troškova isporuke robe. Međutim, ako ste odabrali način dostave koji nije najjeftiniji način isporuke koji nudimo, vratit ćemo troškove isporuke robe samo u iznosu koji odgovara najjeftinijem načinu isporuke..

Novac ćemo vam vratiti na isti način na koji smo ga dobili od vas (osim ako nam u roku od deset dana od odustajanja od ugovora ne kažete drugačije i nećete imati dodatnih troškova uzrokovanih ovom promjenom) ili na način na koji to zatražite.

Troškove povezane slanjem vraćene robe na našu adresu snosite vi, čak i ako se roba ne može vratiti redovnom poštom zbog svoje prirode.

7.5  Što ako je vraćena roba oštećena?

Prilikom otpreme pakirajte robu u odgovarajuću ambalažu tako da se ne ošteti ili uništi.

Ako utvrdimo da je roba koju ste vratili oštećena, istrošena, prljava ili djelomično korištena, od vas imamo pravo na naknadu štete.

7.6  Kada nije moguće odustati od ugovora?

Sukladno članku 1837. Građanskog zakonika, sljedeći se ugovori ne mogu povući:

  • prilikom isporuke robe izrađene prema vašim specifičnim zahtjevima ili za vas osobno;
  • u slučaju isporuke pokvarljive robe i robe koja je nakon isporuke nepovratno pomiješana s drugom robom;
  • prilikom dostave robe u zatvorenoj ambalaži koju ste uklonili iz ambalaže i iz higijenskih razloga više se ne može vratiti.

7.7  Kada se možemo povući iz kupoprodajnog ugovora?

Zadržavamo pravo na odustajanje od ugovora u sljedećim slučajevima:

  • nismo dobili otkupnu cijenu od vas do dospijeća ili robu niste preuzeli;
  • robu iz objektivnih razloga (uglavnom zato što se roba više ne proizvodi, dobavljač je prestao isporučivati u Češku, itd.) nije moguće isporučiti pod izvornim uvjetima;
  • izvedba postaje objektivno nemoguća ili nezakonita.

U slučaju da se dogodi bilo koja od gore navedenih činjenica, odmah ćemo vas obavijestiti o odustajanju od ugovora.

Ako ste već platili cijelu ili dio otkupne cijene, bezgotovinski ćemo vam vratiti primljeni iznos na račun koji ste nam u tu svrhu naveli ili s kojeg ste izvršili uplatu.

 

8. PRAVA IZ NEISPRAVNE IZVEDBE

Vaša prava iz neispravne izvedbe uređena su odgovarajućim općenito obvezujućim pravnim propisima (posebno: odredbama § 1914. do 1925., § 2099. do 2117. i, ako ste potrošač, §. 2158. do 2174. Građanskog zakonika). Tijekom ostvarivanja prava koja proizlaze iz neispravne izvedbe, postupat ćemo u skladu s našim Postupkom za prigovore.

 

9. DODATNE INFORMACIJE POTROŠAČIMA

9.1  Koje ovlasti imamo za obavljanje svojih aktivnosti?

Temeljem trgovačke dozvole ovlašteni smo prodavati robu. Za našu djelatnost nije potrebna nikakva druga dozvola.

9.2  Kako rješavamo prigovore?

Sve reklamacije obrađujemo putem kontakt e-maila. Zatim ćemo razmotriti reklamaciju i pokušati je riješiti bez nepotrebnog odgađanja nakon primitka. Također se možete obratiti nadležnom trgovačkom uredu ili češkoj trgovačkoj inspekciji.

9.3  Koja su vaša prava kada se dogodi potrošački spor?

Ako ste potrošač i između nas nastane spor prema ugovoru koji ne možemo izravno riješiti, imate pravo uputiti spor češkoj upravi za trgovinsku inspekciju (adresa: Uprava češke trgovinske inspekcije, Središnji inspektorat - Odjel ADR, Štěpánská 44, 110 00 Prag 1, web sučelje: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronički kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) ili na Udruženju čeških potrošača (adresa: Pod Altánem 99/103; 100 00 Prag 10 - Strašnice, web sučelje: www.konzument.cz, elektronički kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 261 263 574) za izvansudsku nagodbu potrošačkog spora. Ovo pravo možete primijeniti najkasnije u roku od jedne godine od dana kada ste prvi put primijenili pravo koje je predmet ovog potrošačkog spora.

Internetski sustav koji je uspostavila Europska komisija možete koristiti za prigovor u vezi s robom ili uslugom koju ste kupili od nas, i za traženje tijela za alternativno rješavanje sporova. http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

10. REGISTRACIJA NA WEB SUČELJU

10.1  Kako se možete registrirati na web sučelju?

Korisnički račun stvara se registracijom putem obrasca za registraciju na web sučelju. Pojedinosti korisničkog računa trebaju biti povjerljive. Ne odgovaramo za zlouporabu korisničkog računa od strane treće strane.

Podaci pruženi tijekom registracije moraju biti istiniti i potpuni. U slučaju da su korištene lažne ili nepotpune informacije, račun se može otkazati bez naknade . U slučaju promjene vaših podataka, preporučujemo vam da ih odmah uredite na svom korisničkom računu.

10.2  Čemu služi korisnički račun?

Putem korisničkog računa možete naručiti robu, pratiti narudžbe i upravljati svojim korisničkim računom. Sve dodatne funkcije korisničkog računa navedene su i objašnjene na web sučelju.

10.3  Kada možemo otkazati vaš korisnički račun?

Ako vaš račun krši dobar moral, mjerodavni zakon ili ove uvjete i odredbe, imamo pravo otkazati vaš račun bez naknade.

 

11. MIŠLJENJE

11.1  Tko može ostaviti mišljenje?

Sva mišljenja korisnika na web stranici napisali su stvarni kupci kojima smo isporučili proizvod kojeg su tražili na temelju narudžbe koju su kreirali.

Ostavljanje mišljenja moguće je isključivo nakon izvršene kupnje na web stranici, putem poveznice koju kupac dobije e-mailom ili putem korisničkog računa na web stranici.

Mišljenja koja ostave naši korisnici na javnim internetskim stranicama, posebice unutar usluga Google, Heureka i Firmy.cz, također mogu biti objavljena na web stranici.

11.2  Kako provjeravamo mišljenja?

Svako mišljenje provjeravamo prije objave. Svoje mišljenje može ostaviti samo kao kupac koji je kupnju izvršio na web stranici.

Prije prihvaćanja i objave mišljenja navedenih javnih internetskih servisa na web stranici, provjeravamo jesu li ga napisali naši stvarni kupci.

Ukoliko utvrdimo da je mišljenje napisao netko tko nije izvršio kupnju na web stranici, imamo pravo takvo mišljenje ukloniti ili ga ne objaviti.

 

12. ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA, ODGOVORNOST I KORIŠTENJE WEB-SUČELJA

12.1  Je li sadržaj web stranice zaštićen autorskim pravima?

Sadržaj web stranica smještenih na web sučelju (tekst, uključujući uvjete i odredbe, fotografije, slike, logotipe, softver i drugo) je zaštićen našim autorskim pravima ili pravima drugih. Sadržaj ne možete mijenjati, kopirati, reproducirati, distribuirati ili koristiti u bilo koju svrhu bez našeg pristanka ili pristanka nositelja autorskih prava. Zabranjen je besplatan ili plaćeni pristup i distribucija fotografija i tekstova u web sučelju.

Imena i oznake proizvoda, robe, usluga, tvrtki i korporacija mogu biti registrirani zaštitni znakovi njihovih vlasnika.

12.2  Odgovornost i uporaba web sučelja

Ne odgovaramo za pogreške uzrokovane intervencijama trećih strana u web sučelju ili upotrebom koja je suprotna njegovoj svrsi. Prilikom upotrebe web sučelja, ne smijete koristiti postupke koji bi mogli ometati rad sustava ili nerazumno opteretiti sustav.

Ako sudjelujete u bilo kakvom nezakonitom ili neetičnom ponašanju tijekom korištenja web sučelja, možemo vam ograničiti, suspendirati ili ukinuti pristup web sučelju bez ikakve naknade. U ovom slučaju, dužni ste nam u cijelosti nadoknaditi štetu koja je očito prouzročena vašim postupcima prema ovom stavku.

Imajte na umu da kada pristupite nekim vezama na web sučelju, možete napustiti web sučelje i biti preusmjereni na web stranice trećih strana.

 

Ovi uvjeti poslovanja su pravno obvezujući i stupaju na snagu od 14.02.2023.

 

Izaberite svoju zemlju